Interim Manager ICT en Informatievoorziening

Fedor van Eldijk

Interim Manager ICT en Informatievoorziening

Specialsme: ICT - Algemeen & Changemanagement
Locatie: Amstelveen
Beschikbaarheid: Per direct

Over Fedor

Ik help mensen, teams, en organisaties groeien. Door positief leiderschap en focus op resultaat zet ik sterke en zelfstandige teams neer die optimaal bijdragen aan de doelstellingen van de organisatie. Ik help organisaties het stuur in handen te nemen van hun eigen IV en IT.

Ruim vijfentwintig jaar in de ICT en Informatievoorziening, waarvan meer dan vijftien jaar ervaring als afdelings- en teammanager. Ervaren in het opbouwen en verbeteren van teams, verandertrajecten, agile-transities, visieontwikkeling, (out)sourcing, IV-regie, reorganisaties, migraties, inkooptrajecten en Europese aanbestedingen en informatiserings- en infrastructuurprojecten. Ook kennis van en ervaring met DIV/Recordmanagement, facilitair en HRM.

Mijn managementstijl kenmerkt zich door transparantie, vertrouwen geven, verantwoordelijkheid verwachten, lef, creativiteit en plezier. Ik creeer een open en ontspannen sfeer waarin we elkaar vertellen wat beter kan, en vieren wat goed gaat. Ik zorg dat alle professionals hun plek op het podium vinden en met hun expertise meerwaarde leveren voor de organisatie.

Informatie

Soort contract ZZP inhuur contract
Max. Reisafstand: Max. 75 km
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Senior
Branche Overheid
Talenkennis Nederlands

Gratis aanmelden

Wil je meer informatie bekijken en contact opnemen? Maak dan direct een account aan. Hiermee kan je ook jouw eigen profiel publiceren en nog veel meer!

Aanmelden
Mail dit profiel:
Deel dit profiel:
Contactgegevens