Andres Van der Linden
Interim customer journey expert
Specialsme: Marketing
Beschikbaarheid: Per direct
Over Andres
Organisaties helpen met het ontwikkelen van nieuwe producten, het verbeteren van de resultaten en het optimaliseren van de klantreis via diverse kanalen, is waar ik als interim customer journey expert in excelleer.
Ik ben altijd op zoek naar de perfecte balans tussen ‘business & IT’, vaak kijkend door de ogen van de consument.
De agile manier van werken heb ik geleerd bij Philips, Philip Morris, Danone en de ING. Met name bij ING heb ik de ‘PACE’ methodiek van A tot Z mogen uitdragen naar verschillende teams (back- en front end), altijd vanuit het klantbelang.
Voor het nieuwe iDEAL heb ik bij de ING de communicatie gedaan richting B2B (webshops) en B2C (ING klanten). Hiernaast heb ik voor de tribe Fraude twee nieuwe app services ontwikkeld, namelijk het tijdslot op sparen en de ‘check het gesprek in de app’. Voor beide interim opdrachten was het samenwerken met multidisciplinaire teams (business owners, IT en UX designers) een belangrijk onderdeel van mijn project. Ik ben gewend aan een snelle ‘onboarding’, een soepele overgang naar nieuwe teams en het bouwen van vertrouwen binnen een korte periode. Dit resulteert in een positieve energie, nieuwe impulsen en goede resultaten.
Men refereert vaak aan mij als een realistische optimist, een probleem oplosser, een teamspeler en iemand die altijd op zoek gaat naar nieuwe (commerciele) kansen in een uitdagende omgeving.
Gratis aanmelden
Wil je meer informatie bekijken en contact opnemen? Maak dan direct een account aan. Hiermee kan je ook jouw eigen profiel publiceren en nog veel meer!
Aanmelden