Administratief Medewerker Sociaal Domein #KRTZ7352652

Gepubliceerd op 17 januari 2020
Reageren tot 20 januari 2020
Bekeken

Alle voorkomende administratieve werkzaamheden in het kader van de uitvoering van de Participatiewet, de Wet maatschappelijke ondersteuning en de Jeugdwet. Je verzorgt o.a. de uitkeringsadministratie, controleert en verwerkt de uitkeringsbesluiten en voert mutaties in.

1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar.
3. Inzetbaar op de werkdagen dinsdag, donderdag en vrijdag.
4. Minimaal 1,5 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker met de uitvoering van de Participatiewet, Wet maatschappelijke ondersteuning en de Jeugdwet in de afgelopen 4 jaar.
5. Aantoonbare kennis van Suite voor het Sociaal Domein.
6. Een afgeronde cursus Participatiewet.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht ZZP inhuur contract, Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Opleidingsniveau HBO, MBO
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Vakgebieden Administratief > Overig (Administratief)
Administratief > Administratief medewerker
Branche Overheid
Verlenging Ja

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens