ICT Servicedeskmedewerker #KRTZ6040973
Het verlenen van 1e en 2e lijns ondersteuning per telefoon en het verzorgen van de registratie en bewaking van de per diverse kanalen binnenkomende calls.
Eisen:
– Itil Foundation
– MBO niveau 4 afgerond
– ITIL Foundation gecertificeerd
– MCSA Windows 10 (70-697 en 698 )
– Servicemanagement
– 1E Lijns Gebruikersondersteuning
– Incidentmanagement
– Systeembeheer
-Topdesk
-Citrix (Ivanti workspace)
-Active directory
-Mobile iron producten
– Je hebt bij voorkeur een rijbewijs en eigen vervoer.
Competenties
– Je hebt een vriendelijke telefoonstem en spreekt en schrijft goed Nederlands.
– Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
– Je bent integer en kunt goed luisteren.
– Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren.
– Je hebt goede kennis van Microsoft KA en OS producten en bijhorende configuratie onderdelen.
– Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact.