Implementatie Ondersteuner Omgevingswet #KRTZ1506549

Gepubliceerd op 2 maart 2023
Reageren tot 12 maart 2023
Bekeken

Programma Omgevingswet 

We zijn een programma binnen de Omgevingswet, waarbij beleid en uitvoering nauw met elkaar verbonden en verweven zijn. Het programma werkt samen met interbestuurlijke partners, waaronder het interbestuurlijke programma.

Voorbeelden van projectteams/werkpakketten binnen de programmaorganisatie zijn: Regionale Implementatie Coaches Omgevingswet (RIO), Financiën en structurele effecten van de Omgevingswet, Kerninstrumenten, VTH, Regie en Demand DSO, Serviceketen en Leveranciersmanagement. Deze worden op dagelijkse basis aangestuurd door coördinatoren.

Je bent onderdeel van het programma Omgevingswet. Wij zijn een energiek en gedreven team van collega’s. Maandelijks organiseren we een teamsessie, een aantal keer per jaar doen we gezamenlijk leuke activiteiten en doorlopend is er veel onderling contact, overleg en ondersteuning. Je collega’s staan voor je klaar om je te helpen en je thuis te laten voelen in ons team. De werkzaamheden worden hybride uitgevoerd (je werkt zowel op kantoor als thuis). Je landt binnen het programmateam Omgevingswet in het projectteam werkpakket Kerninstrumenten. 

 

 

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden 

• Organiseren van verschillende werkplaatsbijeenkomsten, zoals intakegesprekken, kick-off sessies en terugkomdagen, inclusief voorbereiding van deze bijeenkomsten. 

• Registreren van bevindingen in de werkplaatsen en terugkoppeling aan alle deelnemers. 

• Afstemmen met team communicatie Omgevingswet en coördinator zodat de ervaringen en bevindingen uit de werkplaatsen op goede wijze gedeeld worden met het brede gemeentelijke veld. 

• Onderhouden van contacten met deelnemers en andere betrokkenen. 

• Secretaristaken en projectondersteuning bij het team Kerninstrumenten, o.a. bij de het gemeentelijke netwerk omgevingsplan en de sessies ‘starten met het omgevingsplan’: 

o Ondersteunen bij opstellen rapportages 

o Dossierbeheer 

o Organisatie van online sessies en evaluaties 

o Verslaglegging 

o Presentaties maken 

o Overzichten bijhouden 

o Planning en uitnodigingen 

Minimaal afgeronde HBO-opleiding. 

Minimaal 2 jaar werkervaring met opereren binnen een projectmatige (werk)omgeving als ondersteuner of junior projectleider 

Aantoonbare werkervaring in een rol van spilfunctie waarin het verbinden en samenbrengen van mensen centraal staat (blijkend uit CV en motivatie). 

Aantoonbare werkervaring binnen de gemeente of andere overheden (blijkend uit CV en motivatie). 

Aantoonbare werkervaring in het fysieke domein (blijkend uit CV en motivatie). 

Aantoonbare werkervaring met het organiseren van (digitale) bijeenkomsten. 

 

Hybride werken: Den Haag / Thuis

ZZP'er dienen eigen laptop en mobiel te gebruiken.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht ZZP inhuur contract, Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 23 juni 2023
Opleidingsniveau HBO
Uurtarief € 50 - € 58 per uur
Salaris €2.500 - 3.000 per maand
Vakgebieden Administratief > Administratief medewerker
Projectmanagement Ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner
Projectmanagement (NON ICT) > Projectmedewerker
Projectmanagement Ondersteuning > Project secretaris
Branche Overheid, Gemeente

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens