Interim Administratief Medewerker WMO #KRTZ3414189

Gepubliceerd op 2 december 2020
Reageren tot 6 december 2020
Bekeken

Het voeren van de administratie in het kader van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO); In de genoemde periode ligt de nadruk op het verwerken van aanvragen/heronderzoeken Hulp Bij het Huishouden en de aanvragen in het kader van de tegemoetkoming chronisch zieken.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  2. Beschikbaar per 1e week van januari 2020;
  3. Aantoonbare Kennis van Civision Samenlevingszaken;
  4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van de uitkeringsadministratie WMO;
  5. Aantoonbare werkervaring met verwerken aanvragen in het kader van de WMO;
  6. Aantoonbare kennis van Civision Pink Roccade;
  7. Aantoonbare werkervaring met het voeren van de gehele uitkering.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht ZZP inhuur contract, Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Opleidingsniveau MBO
Uurtarief € - € 30 per uur
Vakgebieden Administratief > Administratief medewerker
Sociaal Domein > Overig (Sociaal Domein)
Sociaal Domein > WMO consulent
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens