Interim Bestuurssecretaresse #KRTZ4932620

Gepubliceerd op 4 december 2020
Reageren tot 10 december 2020
Bekeken

Jouw opdracht…. is het ondersteunen van het gemeentebestuur, samen met een collega.

Je bent voornamelijk bezig met het agendabeheer van meerdere bestuurders en de daarmee samenhangende werkzaamheden, zoals telefoonbehandeling en verzorging van correspondentie. Ook heb je een representatieve taak ter ondersteuning van het bestuur naar in- en externe relaties, beheer je het digitale archief en zorg je voor een stukje budgetbeheer. Wekelijks verzorg je, in overleg met de gemeentesecretaris, de voorbereiding en afhandeling van de agenda voor de vergaderingen van het bestuur. Periodiek coördineer je de aanvragen voor Koninklijke Onderscheidingen en gemeentelijke erepenningen. Ook organiseer je bijeenkomsten, bijvoorbeeld de Nieuwjaarsreceptie, de bijeenkomst voor nieuwe inwoners en de Dodenherdenking.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op hbo niveau in de richting van (directie)secretaresse;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Projectassistent/secretaresse binnen een overheidsinstelling;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Project assistent/secretaresse binnen een overheidsinstelling;
4. Aanvullende opleiding in de richting van HRM;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het domein HRM in de afgelopen 3 jaar;
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen van de directie in de afgelopen 3 jaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht ZZP inhuur contract, Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 24 uur
Opleidingsniveau HBO
Vakgebieden Projectmanagement (NON ICT) > Projectmedewerker
Secretarieel > Bestuurssecetaresse
Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Projectmanagement Ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens