Interim DIV Medewerker / Projectmedewerker Archief #KRTZ8732009

Gepubliceerd op 18 januari 2023
Reageren tot 19 januari 2023
Bekeken

Tijdelijke versterking bij werkzaamheden en projecten op het gebied van digitaal informatiebeheer en toegankelijk maken van digitale archieven.

Jouw werkzaamheden
Je bent als projectmedewerker archief/informatiespecialist verantwoordelijk voor het uitvoeren van de volgende taken:

  • Begeleiding en uitvoering van projecten ter bevordering van de digitale dienstverlening (digitalisering papieren bronnen, crowdsourcing);
  • Advisering op ambtelijk niveau met betrekking tot (digitale) archiefvorming en de van toepassing zijnde wet- en regelgeving;
  • Begeleiding van inventarisatieprojecten van archieven en collecties;
  • Ondersteuning bij adviesrapportages, beoordelingen en correspondentie inzake het toezicht op nog over te brengen archief;
  • Voorbereiding, begeleiding en controle van de toegang op digitale archieven ter bevordering van de digitale dienstverlening. 

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €35,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW)
    • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met voorbereidende, begeleidende en controlewerkzaamheden ter bevordering van de digitale dienstverlening (benoem dit duidelijk in het cv);
    • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting van informatiewetenschappen;
    • Per direct beschikbaar voor minimaal 12 uur per week;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectmedewerker archief/informatiespecialist bij een gemeentelijke instelling;
    • Aantoonbare werkervaring met archiefbeheersysteem Atlantis;
    • Aantoonbare werkervaring met advisering op ambtelijk niveau met betrekking tot (digitale) archiefvorming en de van toepassing zijnde wet- en regelgeving (benoem dit duidelijk in het cv).

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

    Type opdracht ZZP inhuur contract, Payroll Contract
    Locatie Nederland
    Start datum Zo snel mogelijk
    Eind datum 1 mei 2023
    Aantal uur 16 uur, 12 uur
    Opleidingsniveau HBO
    Uurtarief € - € 35 Marktconform per uur
    Vakgebieden Projectmanagement (NON ICT) > Projectmedewerker
    Administratief > DIV medewerker
    Projectmanagement (NON ICT) > Overig (Projectmanagement)
    Branche Overheid, Gemeente

    Deze opdracht is verlopen.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:
    Contactgegevens