Interim Management assistent #KRTZ7571870

Gepubliceerd op 11 november 2022
Reageren tot 15 november 2022
Bekeken

Het team bestuurs- en managementondersteuning (BMO) is dienstverlenend naar de organisatie. Wij zorgen ervoor dat de burgemeester, gemeentesecretaris, de wethouders, de directie en de managers hun werk zo productief mogelijk kunnen uitvoeren.

Het BMO is onderdeel van het team facilitaire zaken. Belangrijkste doelen voor het team zijn klantgerichtheid en kwaliteit. Door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.

De belangrijkste taken zijn:
– Beheren van agenda’s en afspraken plannen.
– Organiseren, voorbereiden notuleren van vergaderingen en bewaken van de actiepunten.
– Verzorgen in- en uitgaande correspondentie.
– Organiseren van bijeenkomsten.
– Initiatief nemen als je kansen ziet om zaken slimmer en efficiënter te organiseren.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €45,-, alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW;
    • Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding op het gebied van managementassistent/ secretarieel/directiesecretaresse;
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de rol van Managementassistent in de afgelopen 10 jaar;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het volledige Microsoft Officepakket (duidelijk weergegeven in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar binnen een gemeentelijke organisatie.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

    Type opdracht ZZP inhuur contract, Payroll Contract
    Locatie Nederland
    Start datum Zo snel mogelijk
    Eind datum 19 juni 2025
    Aantal uur 36 uur
    Opleidingsniveau HBO, MBO
    Uurtarief € - € 45 Marktconform per uur
    Vakgebieden Secretarieel > Bestuurssecetaresse
    Secretarieel > Managementassistent
    Secretarieel > Secretaresse
    Secretarieel > Personal assistant
    Secretarieel > Overig (Secretarieel)
    Branche Overheid, Gemeente

    Deze opdracht is verlopen.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:
    Contactgegevens