Interim Managementassistent #KRTZ5417699

Gepubliceerd op 9 maart 2020
Reageren tot 18 maart 2020
Bekeken

Bij het Officemanagement zijn we op zoek naar een stressbestendige, proactieve en communicatief vaardige collega die de afdeling assisteert en waar mogelijk werk uit handen neemt, zodat de collega’s zich kunnen richten op het realiseren van de afdelingsdoelstellingen. De assistent moet in staat zijn in een onrustige omgeving te werken en daarbij de focus/overzicht te houden op haar werk. Primair gaat het om agendabeheer-/emailbeheer via Outlook en en het bezetten van het afdelingssecretariaat.

Je taken zijn:

Agenda-/en emailbeheer, organiseren diverse overleggen, bezetting van het afdelingssecretariaat en daarmee (administratieve) verzoeken van medewerkers oppakken.

Jij bent:

Ervaren managementassistent waarvoor de diverse Office applicaties geen geheimen meer hebben (Outlook, Planon, iBabs). Dienstverlenend, gestructureerd, rustig het overzicht bewakend en proactief. Minimaal Mbo secretarieel. Minimaal 1 jaar werkervaring in het vakgebied van afdelingssecretaresse. Recente opdrachten in het vakgebied bij de overheid.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Opleidingsniveau MBO
Salaris €3.000 - 3.500 €2.500 - 3.000 per maand
Vakgebieden Secretarieel > Managementassistent
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens