Interim Organisatieadviseur #KRTZ6122413

Interim Organisatieadviseur #KRTZ6122413
Deze opdracht is verlopen.
Gepubliceerd op 15 juli 2020
Reageren tot 19 juli 2020
Bekeken

Data + tijden intakegesprekken: 23 juli via webex conference call op persoonlijk device

Werkzaamheden    
Als organisatieadviseur van het Shared Service Center Organisatie en Personeel ondersteun je dienstonderdelen bij organisatie- en verandervraagstukken. Je begeleidt het proces, adviseert over de inhoud en schrijft mee aan adviesrapporten. De kern van deze opdracht richt zich op: het adviseren en uitvoeren van een organisatievraagstuk.

Opdrachtbeschrijving    
Het Shared Service Center Organisatie en Personeel heeft een intern adviesbureau dat deze directies ondersteunt bij organisatie- en verandervraagstukken. Het gaat specifiek on het adviseren en ondersteunen bij het inrichten van hun directoraat-generaal. Je werkt hierin samen met andere adviseurs vanuit onze afdeling.

•    adviseren over en begeleiden van het proces om te komen tot beeld/visievorming over de inrichting van het directoraat-generaal (procesbegeleiding)
•    waar nodig in afstemming met opdrachtgever inhoudelijk adviseren/voorstellen doen (o.b.v. analyse) over de benodigde inrichting van het directoraat-generaal (inhoudelijk advisering over organisatiestructuur en (her)inrichting)
•    het begeleiden van het traject, ervaring met organisatie inrichtingsvraagstukken (binnen de Rijksoverheid).

Kennis- en ervaringsaspecten    
•    Ervaring bij Rijksoverheid;
•    Kennis van en ervaring met inrichtingsvraagstukken;
•    WO-diploma bedrijfskunde of organisatiewetenschappen of aantoonbaar dat werk- en denkniveau;
•    Minimaal 5 jaar werkervaring als organisatieadviseur;
•    Goede kennis van veranderaanpak, verwachtingsmanagement;
•    Goede (actuele) kennis van de communicatie processen binnen grote organisaties en goede tot zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
•    Hands on mentaliteit.

Competenties    
•    Bestuurssensitiviteit
•    Plannen en organiseren
•    Flexibiliteit
•    Overtuigingen, kritische vriend voor je contactpersoon
•    Samenwerken

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Opleidingsniveau WO
Vakgebieden Management & Consulting > Overig (Management & Consulting)
Branche Overheid
Verlenging Ja

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens