Interim Programmasecretaris #KRTZ9355603

Gepubliceerd op 24 april 2020
Reageren tot 29 april 2020
Bekeken

Hoofdstandplaats:Delft
Extra standplaats(en): Capelle aan den IJssel

Opdrachtbeschrijving
Ondersteunen van de programmamanagers bij allerhande werkzaamheden zoals: Organiseren workshops, agendabeheer, maken rapportages, communicatie/opstellen nieuwsbrieven, notuleren/verslagen maken, stakeholdermanagement, documentbeheer.

Eisen
– Afgeronde relevante MBO(4)+ opleiding (secretarieel/administratief/…)
– Je hebt minimaal drie jaar ervaring met projectmatig werken en adviseren bij voorkeur in projecten op gebied van informatievoorziening
– Kennis en ervaring bij Rijksoverheid
– Ervaring met project managementmethoden en technieken zoals Prince 2 en/of, Agile/Scrum
– Ervaring in ondersteuning projecten/programma’s/afdelingen / 3 jaar ervaring
– Ervaring met Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, Powerpoint) / 3 jaar ervaring
– Ervaring met SAP
– Ervaring met Sharepoint
– Ervaring met ICT projecten

Competenties
1. Proactief
2. Plannen en organiseren
3. Verantwoordelijk
4. Flexibel
5. Communicatief vaardig
6. Samenwerken

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Opleidingsniveau HBO
Vakgebieden Projectmanagement Ondersteuning > Project secretaris
Projectmanagement Ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner
Branche Overheid
Verlenging Ja

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens