Interim Projectondersteuner / Managementassistent (24 uur) – Gouda #KRTZ61091042
Interim vacature: Interim Projectondersteuner / Managementassistent (24 uur | tijdelijk | Gouda)
Ben jij een ervaren ondersteuner die energie haalt uit structuur aanbrengen, complexe agenda’s beheren en meewerken aan de soepele organisatie van dagelijkse processen? Dan is deze tijdelijke opdracht (zwangerschapsvervanging) in een maatschappelijk betrokken organisatie misschien iets voor jou.
Opdrachtomschrijving
Voor een tijdelijke opdracht van zes maanden zoeken wij een zelfstandige, enthousiaste en goed georganiseerde projectondersteuner / managementondersteuner. Je biedt brede ondersteuning aan zowel de directeur als het managementteam én fungeert als coördinator binnen het ondersteuningsteam. De werkzaamheden zijn divers en omvatten zowel administratieve, organisatorische als facilitaire taken.
Deze opdracht is ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof. De organisatie is dynamisch, in ontwikkeling en bestaat uit een klein, hecht team. Er wordt hybride gewerkt met vaste dagen op kantoor.
Kernactiviteiten
-
beheren van de agenda van de directeur en organiseren van complexe (bestuurlijke) afspraken
-
organiseren van faciliteiten: vergaderruimtes, externe locaties, lunches, bloemen, kaartjes e.d.
-
beheren van de algemene mailbox en afhandelen van inkomende correspondentie
-
regelen van ondertekening van documenten en het ontvangen van bezoekers
-
ondersteunen bij HR-processen zoals in- en uitdiensttreding van medewerkers
-
actieve rol in het ondersteuningsteam én deelname aan de feestcommissie.
Profiel van de kandidaat
Eisen:
-
afgeronde mbo-4 opleiding
-
minimaal 1 jaar recente werkervaring (in afgelopen 5 jaar) als projectondersteuner of vergelijkbare functie binnen de overheid
-
minimaal 2 jaar werkervaring in administratieve/secretariële functies in de afgelopen 5 jaar
-
voldoet aan uitvoeringsvoorwaarde (niet zelfstandig onder Wet DBA)
-
beschikbaar op maandag en bij voorkeur ook dinsdag en donderdag op locatie
Wensen
-
ervaring binnen een gemeentelijke organisatie als ondersteuner
-
recente ervaring met Outlook, Word en Excel
-
beschikbaar per uiterlijk 1 augustus 2025
-
recente ervaring met complex agendabeheer
-
reactie insturen met persoonlijke motivatie
Competenties
-
snel kunnen schakelen en inwerken
-
gestructureerd werken en overzicht houden
-
taalvaardig in het Nederlands (mondeling én schriftelijk)
-
vaardig met Office365 (Outlook, Word, Excel, Teams)
-
om kunnen gaan met veranderlijke en onduidelijke situaties
-
leergierig en digitaal vaardig
Over de werkomgeving
Je komt terecht in een zelfstandige regionale organisatie actief binnen het sociaal domein. Deze organisatie bundelt beleid, inkoop en uitvoering voor meerdere gemeenten in Midden-Holland en werkt nauw samen met zorgaanbieders, ketenpartners en overheden. De cultuur is fris, verbindend en volop in ontwikkeling.
Belangrijk om te weten
-
zzp’ers kunnen niet reageren (Wet DBA-uitsluiting van toepassing)
-
werkdagen: maandag verplicht, voorkeur ook dinsdag en donderdag
-
hybride werken is mogelijk
-
gesprekken gepland op: donderdag 17 juli 2025
-
bericht over uitnodiging: uiterlijk woensdag 16 juli 2025
-
VOG vereist bij start
-
CV max. 5 pagina’s, motivatie door kandidaat zelf, als bijlage bij CV
Informatie-overzicht
| Functietitel | Projectondersteuner / Managementondersteuner |
| Domein | Administratief / Secretarieel |
| Ervaringsniveau | Medior |
| Opleidingsniveau | MBO-4 |
| Startdatum | 11 augustus 2025 |
| Einddatum | 6 maanden vanaf start |
| Verlenging mogelijk | Nee |
| Uren per week | 24 |
| Werkdagen | Maandag (verplicht), voorkeur di & do |
| Locatie | Regio Midden-Holland / Gouda |
| Hybride werken | Ja |
| ZZP toegestaan | Nee |
| Salaris indicatie | € 3500 – 4000 per maand obv 40 uur |
| Selectiegesprek | 17 juli 2025 |
| Uiterste aanmeldtermijn | 14 juli 2025 om 23:59 uur |
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.