Interim Projectondersteuner / Managementassistent (24 uur) – Gouda #KRTZ61091042

Gepubliceerd op 11 juli 2025
Reageren tot 14 juli 2025
Bekeken

Interim vacature: Interim Projectondersteuner / Managementassistent (24 uur | tijdelijk | Gouda)

 

Ben jij een ervaren ondersteuner die energie haalt uit structuur aanbrengen, complexe agenda’s beheren en meewerken aan de soepele organisatie van dagelijkse processen? Dan is deze tijdelijke opdracht (zwangerschapsvervanging) in een maatschappelijk betrokken organisatie misschien iets voor jou.


Opdrachtomschrijving

Voor een tijdelijke opdracht van zes maanden zoeken wij een zelfstandige, enthousiaste en goed georganiseerde projectondersteuner / managementondersteuner. Je biedt brede ondersteuning aan zowel de directeur als het managementteam én fungeert als coördinator binnen het ondersteuningsteam. De werkzaamheden zijn divers en omvatten zowel administratieve, organisatorische als facilitaire taken.

Deze opdracht is ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof. De organisatie is dynamisch, in ontwikkeling en bestaat uit een klein, hecht team. Er wordt hybride gewerkt met vaste dagen op kantoor.


Kernactiviteiten

  • beheren van de agenda van de directeur en organiseren van complexe (bestuurlijke) afspraken

  • organiseren van faciliteiten: vergaderruimtes, externe locaties, lunches, bloemen, kaartjes e.d.

  • beheren van de algemene mailbox en afhandelen van inkomende correspondentie

  • regelen van ondertekening van documenten en het ontvangen van bezoekers

  • ondersteunen bij HR-processen zoals in- en uitdiensttreding van medewerkers

  • actieve rol in het ondersteuningsteam én deelname aan de feestcommissie.

Profiel van de kandidaat

Eisen:

  • afgeronde mbo-4 opleiding

  • minimaal 1 jaar recente werkervaring (in afgelopen 5 jaar) als projectondersteuner of vergelijkbare functie binnen de overheid

  • minimaal 2 jaar werkervaring in administratieve/secretariële functies in de afgelopen 5 jaar

  • voldoet aan uitvoeringsvoorwaarde (niet zelfstandig onder Wet DBA)

  • beschikbaar op maandag en bij voorkeur ook dinsdag en donderdag op locatie

 

Wensen

  • ervaring binnen een gemeentelijke organisatie als ondersteuner

  • recente ervaring met Outlook, Word en Excel

  • beschikbaar per uiterlijk 1 augustus 2025

  • recente ervaring met complex agendabeheer

  • reactie insturen met persoonlijke motivatie


Competenties

  • snel kunnen schakelen en inwerken

  • gestructureerd werken en overzicht houden

  • taalvaardig in het Nederlands (mondeling én schriftelijk)

  • vaardig met Office365 (Outlook, Word, Excel, Teams)

  • om kunnen gaan met veranderlijke en onduidelijke situaties

  • leergierig en digitaal vaardig


 

Over de werkomgeving

Je komt terecht in een zelfstandige regionale organisatie actief binnen het sociaal domein. Deze organisatie bundelt beleid, inkoop en uitvoering voor meerdere gemeenten in Midden-Holland en werkt nauw samen met zorgaanbieders, ketenpartners en overheden. De cultuur is fris, verbindend en volop in ontwikkeling.


 

Belangrijk om te weten

  • zzp’ers kunnen niet reageren (Wet DBA-uitsluiting van toepassing)

  • werkdagen: maandag verplicht, voorkeur ook dinsdag en donderdag

  • hybride werken is mogelijk

  • gesprekken gepland op: donderdag 17 juli 2025

  • bericht over uitnodiging: uiterlijk woensdag 16 juli 2025

  • VOG vereist bij start

  • CV max. 5 pagina’s, motivatie door kandidaat zelf, als bijlage bij CV


Informatie-overzicht

   
Functietitel Projectondersteuner / Managementondersteuner
Domein Administratief / Secretarieel
Ervaringsniveau Medior
Opleidingsniveau MBO-4
Startdatum 11 augustus 2025
Einddatum 6 maanden vanaf start
Verlenging mogelijk Nee
Uren per week 24
Werkdagen Maandag (verplicht), voorkeur di & do
Locatie Regio Midden-Holland / Gouda
Hybride werken Ja
ZZP toegestaan Nee
Salaris indicatie € 3500 – 4000 per maand obv 40 uur
Selectiegesprek 17 juli 2025
Uiterste aanmeldtermijn    14 juli 2025 om 23:59 uur

 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Locatie Utrecht
Start datum 11 augustus 2025
Eind datum 1 februari 2026
Aantal uur 24 uur
Opleidingsniveau HBO, MBO
Uurtarief Bespreekbaar
Vakgebieden Projectmanagement Ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner
Projectmanagement (NON ICT) > Projectmedewerker
Projectmanagement Ondersteuning > Project secretaris
Projectmanagement Ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner
Projectmanagement Ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Projectmanagement (NON ICT) > Overig (Projectmanagement (non ICT) )
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Nee

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens