Interim Secretaresse #KRTZ5208130
Op een afdeling waar veel gebeurt is er altijd behoefte aan organiserend vermogen. In de rol van Afdelingssecretaresse/ administratief ondersteuner op onze Legal & Compliance afdeling ben je verantwoordelijk voor het ontzorgen van jouw collega`s op organisatorisch gebied. Uitdagend? Zeker! Ons team bestaat uit 5 juristen en 4 Compliance officers.
Wat zijn jouw taken:
- Afhandelen van inkomende en uitgaande post
- Back-up voor telefoon en e-mail
- Agendabeheer
- Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen
- Ondersteuning op het gebied van facilitaire zaken
- Organiseren personeelsuitjes
- Zelfstandig uitvoeren, controleren en beheren van diverse administratieve/ uitvoerende werkzaamheden (voor met name de Compliance afdeling).
- Verwerken van facturen
- Algemene vragen vanuit de organisatie beantwoorden
Eisen:
- Je kunt goed werkzaamheden structureren en je kunt hierin prioriteiten stellen, ook onder werkdruk
- Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en de Engelse taal (in woord en geschrift)
- Je hebt kennis van administratieve processen en inzicht om verbeteringen aan te brengen
- Je hebt ervaring met minimaal het MS office pakket; kennis van Coupa is een pré
- Je kunt informatie goed beheren, processen organiseren en managen
- Je hebt een pro- actieve, professionele en zelfstandige werkhouding
- Je bent flexibel
- Je hebt een drive om deel uit te maken van een team en dit team te ontlasten
50%: Administratieve ondersteuning
30%: Agendabeheer / post / beheer afdelingsmailboxen
20%: Facilitaire ondersteuning
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.