Interim Secretaresse – PMO #KRTZ0785237

Gepubliceerd op 24 januari 2020
Reageren tot 29 januari 2020
Bekeken

Voor onze opdrachtgever zijn wij voor een groot project op zoek naar een Secretaresse / Projectmanagement Officer (PMO).

Wat ga je doen?
De PMO'er (ook wel projectmanagement assistent, project assistent of project officer) is verantwoordelijk voor de inrichting, uitvoering, bewaking, documentatie en rapportage van ons project om zodoende het team te ondersteunen bij de uitvoering van het project. Denk hierbij aan ondersteunende taken op het gebied van planning & control, risk & issue management, resource management, kwaliteitsmanagement, status reporting, project finance, logistiek en het signaleren van (potentiële) obstakels en vraagstukken. Als projectmanagement officer tracht je het overzicht over het project te bewaken en fungeer je als sparringpartner van de Business change manager.

De Projectmanagement Officer is een staffunctie binnen de projectorganisatie, die een centraal georganiseerde structuur biedt voor ondersteuning.

 

Wat vragen we van jou?
– MBO met minimaal 3 tot 5 jaar relevante ervaring of HBO met 1 tot 3 jaar relevante PMO ervaring.
– Ervaring in een soortgelijke rol binnen infra/bouw omgeving.
– Organisatorische vaardigheden

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht ZZP inhuur contract, Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Opleidingsniveau HBO, MBO
Uurtarief € - € 45 per uur
Salaris €3.000 - 3.500 per maand
Vakgebieden Projectmanagement Ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner
Secretarieel > Secretaresse
Branche Zakelijke dienstverlening
Verlenging Ja

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens