Interim Sr. PMO #KRTZ4921080

Gepubliceerd op 28 februari 2023
Reageren tot 1 maart 2023
Bekeken

Je ondersteunt de projectmanager en andere projectmedewerkers zelfstandig en proactief op onderstaande werkzaamheden:

  • Diverse overleggen voorbereiden (projectteam/stuurgroep/progress meetings met leverancier): zelfstandig agenda opstellen, verslaglegging, proactief beheren actie-, risico- en issuelijsten.
  • Input verzamelen, opstellen en tot stand brengen van rapportages, besluitvormingsstukken, evaluaties en geleerde lessen.
  • Ondersteuning bij en coördinatie  van projectbeheersingsaspecten, stakeholdermanagement en communicatie.
  • SharePoint: projectdossiers aanmaken en beheren. 
  • Planning: acceptatieplanning met think cell beheren.
  • Je bent het aanspreekpunt voor en runt zelfstandig de dagelijkse operationele zaken binnen het projectteam.
  • Is een sparringpartner voor de projectleider, kan reflecteren

Voor het succes van de PMO zit het grootste risico in het mogelijk niet kunnen omgaan met een complexe omgeving waar continue veranderd en geleerd wordt. 
 
De PMO schakelt met stakeholders binnen het programma en de lijnorganisatie op verschillende niveaus. Hierbij is aandacht nodig voor de verbinding tussen de lijnorganisatie en het programma.

Er is tijd en aandacht om een nieuwe PMO mee te nemen in het werkveld. Het is echter wel een rijdende trein waarin opgestapt wordt. Veel overlegstructuren staan al.
Dit is een groot programma waarin, in verschillende gebieden, meerdere PMO’ers actief zijn.  
De taken van de overige PMO’ers zijn grotendeels gelijk aan wat van deze PMO gevraagd wordt. 
 

Selectiegesprekken zijn op: Donderdag 9 maart in de middag of vrijdag 10 maart

Dit neem je mee:

  • Kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding of dusdanige opleiding en ervaring, dat op dit niveau gewerkt wordt. 
  • Aantoonbare ervaring met Prince-2 en in het bezit van Prince 2 Foundation.
  • Minimaal 5 jaar ervaring binnen complexe, multidisciplinaire projecten.
  • Aantoonbare ervaring met MS SharePoint en document management.
  • Ervaring met MS-Office en TEAMS.
  • Ervaring met werken in grote organisaties
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift. 
  • Aantoonbare vaardigheden met het opstellen van project-, management- en voortgangsdocumenten.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;

 

  • Maximaal uurtarief €68,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht ZZP inhuur contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 15 maart 2024
Aantal uur 36 uur
Opleidingsniveau HBO
Vakgebieden Projectmanagement Ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner
ICT - Projectmanagement > Projectmanager ICT
ICT - Projectmanagement > Overig (ICT - Projectmanagement)
Projectmanagement (NON ICT) > Overig (Projectmanagement)
Projectmanagement Ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Projectmanagement Ondersteuning > Management (Project management Ondersteuning)
Branche ICT, Industrie, Logistiek | Vervoer

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens