Junior Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ6342545

Gepubliceerd op 24 januari 2020
Reageren tot 29 januari 2020
Bekeken

Opdrachtbeschrijving
– Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
– Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
– Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
– Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
– Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
– Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
– Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
– Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Eisen
– MBO-4 richting ICT
– Maximale reistijd 1 uur
– Servicemanagement 
– Itil V3/V4
– Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn. (Half jaar is voldoende) /  en niet meer dan 1 jaar ervaring. Wij zoeken echt een junior (net van school)

Competenties
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Opleidingsniveau HBO, MBO
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Vakgebieden ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Branche Overheid
Verlenging Ja

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens