Medewerker DIV / Postregistratie (tijdelijk) #KRTZ7230178

Gepubliceerd op 19 oktober 2022
Reageren tot 24 oktober 2022
Bekeken

Je opent de ingekomen post en beoordeelt welke post geregistreerd moet worden. Vervolgens voorzie je de poststukken van de juiste metadata en koppel je ze aan het juiste zaaktype in het documentmanagement systeem Corsa. Daarnaast voer je kwaliteitscontroles uit op de gescande en geregistreerde documenten. 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Minimaal afgeronde mbo niveau 3 opleiding op het gebied van informatie- en documentatiemanagement (bijvoorbeeld SOD of Leergang Informatiebeheer;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker registratie;
    • Aantoonbare werkervaring met het programma Corsa;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Salarisindicatie.

    Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

    Type opdracht Payroll Contract
    Locatie Nederland
    Start datum Zo snel mogelijk
    Eind datum 1 februari 2023
    Aantal uur 24 uur
    Opleidingsniveau MBO
    Salaris Marktconform per maand
    Vakgebieden Administratief > DIV medewerker
    Branche Overheid, Gemeente

    Deze opdracht is verlopen.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:
    Contactgegevens