Project secretaresse / Projectassistent (tijdelijk) #KRTZ1176791

Gepubliceerd op 19 april 2023
Reageren tot 23 april 2023
Bekeken

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectsecretaresse / Projectassistent (20 uur) 

Locatie: Eindhoven
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 20 uur
ZZP mogelijk: Nee (detachering, payroll)

Sluitingsdatum: 24 april 2023 om 08:00 uur

LET OP!: Alleen kandidaten uit of uit de buurt van Eindhoven ivm aanwezigheid op kantoor!

Als programma managementassistent heb je de taak om binnen een programma de programmamanager, -controller en projectleiders administratief te ondersteunen bij de uitvoering van de programma en projecten

Secretariële werkzaamheden;

  • Beheert agenda en maakt/ verzet afspraken, waarbij overwegingen van inhoudelijke , organisatorische en prioritaire aard worden gemaakt, op basis van inzicht in inhoud en politiek-bestuurlijke verhoudingen;
  • Afhandeling van naar aard en inhoud verscheidene en uiteenlopende vragen, verzoeken en gesprekken;
  • Fungeren als “buffer” naar de interne programmaorganisatie en externe omgeving;
  • In logistieke zin organiseren van vergaderingen / overleggen, completeren van vergaderstukken, verzorgen van de verslaglegging en het bewaken van de voortgang en follow-up van afspraken en besluiten;
  • Informatieverstrekking van algemeen, inhoudelijke en procedurele aard en administratieve en organisatorische processen.

Administratieve werkzaamheden;

  • Verspreidt de binnengekomen post onder collega’s en legt documenten vast en bewaakt de voortgang van de beantwoording.
  • Aanleggen en bijhouden van werkdossiers.
  • Houdt het archief in  

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Indicatie salaris is maximaal €3100,- bruto obv 40 uur.
  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal zowel in woord als in geschrift
  • Goede kennis MS-Officepakket (Word, Excel, Powerpoint, Teams, etc.)
  • Ruime ervaring met het werken in projecten bijvoorbeeld als Projectsecretaresse
  • Ervaring binnen de overheid

Hybride werken is in overleg mogelijk maar de voorkeur gaat uit naar het fysiek aanwezig zijn bij kantoor.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht Payroll Contract
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 19 juni 2025
Aantal uur 20 uur
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Vakgebieden Administratief > Administratief medewerker
Projectmanagement Ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner
Projectmanagement (NON ICT) > Projectmedewerker
Secretarieel > Managementassistent
Secretarieel > Secretaresse
Projectmanagement Ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner
Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Projectmanagement Ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Branche Overheid, Gemeente

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens