Servicedesk medewerker #KRTZ3376371

Gepubliceerd op 12 mei 2021
Reageren tot 13 mei 2021
Bekeken

Dagelijkse werkzaamheden:

  • – Contact onderhouden met ​​klantenbestand door middel van het opnemen van telefoontjes via de Servicedesk.
  • – Analyseer inkomende oproepen en identificeer trends en mogelijke risicogebieden. Ontwikkel een aanpak voor het analyseren van Servicedesk-activiteiten.
  • – Identificeer kansen om in de toekomst terugkerende problemen te vermijden en de stabiliteit te verbeteren.
  • – Managen (indien nodig) van de individuele en algemene communicatie naar het IT-klantenbestand met betrekking tot incidenten / problemen en storingen.

 

    Eisen en wensen

    • – MBO of HBO diploma in IT;
    • – Ervaring met als servicedeskmedewerker / medewerker;
    • – Kennis van Office 365;
    • – Klantgericht en servicegericht;
    • – Ervaring in een klantgerichte job;
    • – Inzicht in escalatie en incidentmanagement;
    • – Creatieve vaardigheden om een ​​groot aantal hardware- en softwaregerelateerde problemen op te lossen;
    • – Basiskennis van business, IT-processen en aanverwante technologieën.
    • – Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, Nederlands en Engels (vaardigheid op B2-niveau. Dit wordt tijdens het interview getest).

     

    Wie ben je als persoon:

    • – Team speler
    • – Flexibel in werktijden
    • – Klantgericht
    • – Ervaren in klantinteractie, b.v. telefoon- en schriftelijke vaardigheden
    • – Kwaliteitsgericht en resultaatgericht en klaar om verder te gaan om resultaten te leveren.
    • – Kunnen werken in een zeer snelle, open omgeving.
    • – Vloeiend in Engels en Nederlands in woord en geschrift.

    Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

    Type opdracht ZZP inhuur contract, Payroll Contract
    Locatie Nederland
    Start datum Zo snel mogelijk
    Aantal uur 36 uur, 32 uur
    Opleidingsniveau HBO, MBO
    Uurtarief € - € 33 per uur
    Salaris €2.000 - 2.500 per maand
    Vakgebieden ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
    ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Branche ICT, Zakelijke dienstverlening, Bank- | verzekeringswezen
    Verlenging Interim opdracht

    Deze opdracht is verlopen.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:
    Contactgegevens