Servicedesk medewerker #KRTZ3376371
Gepubliceerd op 12 mei 2021
Reageren tot 13 mei 2021
Bekeken
Dagelijkse werkzaamheden:
- – Contact onderhouden met klantenbestand door middel van het opnemen van telefoontjes via de Servicedesk.
- – Analyseer inkomende oproepen en identificeer trends en mogelijke risicogebieden. Ontwikkel een aanpak voor het analyseren van Servicedesk-activiteiten.
- – Identificeer kansen om in de toekomst terugkerende problemen te vermijden en de stabiliteit te verbeteren.
- – Managen (indien nodig) van de individuele en algemene communicatie naar het IT-klantenbestand met betrekking tot incidenten / problemen en storingen.
Eisen en wensen
- – MBO of HBO diploma in IT;
- – Ervaring met als servicedeskmedewerker / medewerker;
- – Kennis van Office 365;
- – Klantgericht en servicegericht;
- – Ervaring in een klantgerichte job;
- – Inzicht in escalatie en incidentmanagement;
- – Creatieve vaardigheden om een groot aantal hardware- en softwaregerelateerde problemen op te lossen;
- – Basiskennis van business, IT-processen en aanverwante technologieën.
- – Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, Nederlands en Engels (vaardigheid op B2-niveau. Dit wordt tijdens het interview getest).
Wie ben je als persoon:
- – Team speler
- – Flexibel in werktijden
- – Klantgericht
- – Ervaren in klantinteractie, b.v. telefoon- en schriftelijke vaardigheden
- – Kwaliteitsgericht en resultaatgericht en klaar om verder te gaan om resultaten te leveren.
- – Kunnen werken in een zeer snelle, open omgeving.
- – Vloeiend in Engels en Nederlands in woord en geschrift.