Servicedeskmedewerker IT (tijdelijk) #KRTZ6054750

Gepubliceerd op 6 december 2022
Reageren tot 8 december 2022
Bekeken

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Supportdesk IT:

Verantwoordelijk voor de IT gerelateerde vragen/problemen voor de interne medewerkers (1500 man). Dit doe je gezamenlijk met 3 collega’s en 2 stagiaires. Collega’s worden telefonisch geholpen maar ook op ons kantoor en via ons ticketsysteem (servicenow). Bovendien ben je betrokken bij de moderne werkplek projecten (laptopuitrol, Intune), VIP support, vergaderzalen en andere verbeter/automatiseringsprojecten.

 

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Communicatief sterk in NL en ENG (schriftelijk en verbaal), teamplayer, leergierig, flexibel en iemand die met nieuwe inzichten kan komen om de afdeling te verbeteren
  • Een eis is dat je 5 dagen per week op kantoor kan zijn (uitzonderingen daar gelaten)
  • HBO werk- en denkniveau
  • Affiniteit met IT/ITIL

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Type opdracht Payroll Contract, Deta-vast
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 november 2023
Aantal uur 36 uur
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Vakgebieden ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Branche Bank- | verzekeringswezen

Deze opdracht is verlopen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:
Contactgegevens